četrtek, 30. junij 2016

Google adwords oglaševanje, učenje neuspeha

Google adwords oglaševanje je lahko spletno učenje neuspeha . Učenje na neuspehih ni nobena posebna novost, google adwords oglaševanje ga zgolj posodablja. Posodabljanje preteklosti je aktivnost, ki se v človeški zgodovini vleče od začetkov do današnjih dni. Človek si je vedno na rane načine skušal izboljšati svoj vsakdanjik, pri tem je vedno koristil vse kar mu je bilo na razpolago.



V tem pogledu google adwords oglaševanje ni nič novega, primeri so več kot zgovorni. Uspešni primeri poleg tega govorijo o tem, da aktualno znanje velikokrat ni dovolj, ampak je pomemben prispevek novega znanja. Aktualno znanje je preteklost, google adwords oglaševanje pa lahko v mnogih primerih računa na pomoč novega znanja. To je lahko pridobljeno na razne načine, najboljši je osebno velik prispevek pri pridobivanju. Slabši primer prakse je pridobivanje s posnemanjem. V tem primeru se lahko google adwords oglaševanje oboroži z slabimi primeri. Ti so lahko ravno tako slabi, kot je aktualno znanje iz preteklosti. Bolje je, če ima posnemanje dodano izboljševanje. Še najboljše pa je, če se zaveda pomena iskanja izvirnih rešitev. Izvirne rešitve so pridobljene preko različnih načinov. Praksa kaže, da je google adwords oglaševanje uspelo v primerih, ko so bile izvirne rešitve mešanica sodobnega in klasičnega. Sodobno v tem primeru pomeni, da se v novost vključi vse, kar nudi okolica danes, klasično pa tisto, kar je prepoznano kot dobro preko izkušenj. Velikokrat pa tudi koristi zavedanje, da kar na trgu obstaja in okolica pozna, ne pomeni nujno dobre popotnice za uspeh.

Razmišljati velja o tistem, kar še ne obstaja in okolica ne pozna. V tem primeru je lahko uspeh večji, saj temelji na preprostem dejstvu. Kar je novo želi človek čim prej spoznati, uspeh je že s tem vsaj v začetku zagotovljen oziroma ga je moč realno tudi pričakovati. Google adwords oglaševanje je iskanje uspeha na izviren način.

Ni komentarjev:

Objavite komentar