četrtek, 5. maj 2016

Večkanalni marketing, prepoznavanje značilnosti trga

Večkanalni marketing zahteva dobro prepoznavanje sodobnega trga . Vsak trg ima svoje značilnosti, te so v primerjavi z drugimi bolj ali manj različne, za večkanalni marketing pa vsekakor pomembne. Trg sestavljajo kot vedno povpraševanje in ponudba, urejen je bodi si na ravni države, regije ali globalno. Temu primerno so prisotne razlike. Od primera do primera so razlike bolj ali manj očitne bodisi med državami ali regijami. Te razlike vplivajo tudi na globalne značilnosti. V sodobnem trženju je prisotno tudi sodelovanje vsemi naštetimi.



Uspešnost posameznega podjetnika na njih je odvisna od predmeta trženja ter na splošno njegove sposobnosti trženja. V večkanalni marketing je v zadnjem obdobju usmerjeno veliko pozornosti, saj je uspešno trženje velikokrat dobre rešitve našlo prav v njegovem bistvu. Trgi so med seboj za določene aktivnosti zelo različno dojemljivi. Najbolj zanimivo pri tem je, da se na razmeroma majhnih območjih pojavljajo večje razlike, kot bi človek brez izkušenj na slepo ocenil. Pričakoval bi, da večkanalni marketing na sosednjih območjih lahko koristi nekatere sicer prisotne skupne značilnosti. Vendar v praksi temu ni vedno tako. Sosednja območja so lahko zakonsko in drugače formalno različno urejena, povpraševanje ima različno zgodovino, kulturo in druge značilnosti, v skupnem seštevku pa to pomeni, da večkanalni marketing ni uspešen z enako strategijo na obeh področjih. Tako mora za večjo uspešnost oblikovati ločeno strategijo, za vsako sosednje področje posebej. Poleg oblikovanja strategije je zelo pomembno tudi seznanjanje tržnikov z razlikami na posameznih, na videz sicer enakih ali podobnih področjih.

Aktivnosti, ki jih uspešno izvajajo na določenem območju so na drugem manj uspešne ali celo neprimerne. Zato je soočanje z razlikami posebno pomembno predvsem pri novih proizvodih ali storitvah. Za večkanalni marketing je v tem primeru pomembno predvsem oblikovati najbolj primerno razmerje različnih pristopov. Katero je boljše lahko izve na več načinov. Večkanalni marketing ima z pravo izbiro uspeh praktično zagotovljen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar