nedelja, 09. oktober 2016

Spletna analitika, prepoznavanje priložnosti

Spletna analitika je zaznavanje priložnosti na spletu. Priložnosti na spletu se pojavljajo dnevno, vendar gredo dnevno priložnosti tudi mimo nas. Spletna analitika priložnosti omogoča zaznavat, oceniti ter izkoristiti. Splet hkrati ponuja številna orodja za dobro obvladovanje procesov analiziranja. Pred uporabo se je potrebno zavedat, da ima spletna analitika od njih korist le, če jih pravilno uporabljamo. Neuporaba orodji ne more prinesti rezultatov, napačna raba orodji pa lahko prinese več škode kot koristi. Z pravilno uporabo orodji na drugi strani lahko zelo podrobno spoznamo obiske. Dobimo informacije o obiskanosti, o tem koliko časa trajajo, kaj je cilj, namen obiska ter številne druge informacije. Spletna analitika ima dva pristopa. Zaznavanje zanimanja obiskovalcev za spletno stran na internetu ter zaznavanje aktivnosti obiskovalcev na spletni strani. Primeri dobre prakse se z analiziranjem ukvarjajo organizirano, nič ne prepuščajo naključju. Zavedajo se, da konkurenca nikoli ne miruje. Obenem je razvoj konstanta sprememb in nenehnih izboljšav. Najboljši jih ne prepuščajo naključju, ampak želijo ob njihovi uvedbi imeti natančno sliko prednosti in slabosti za spletno trženje . S tem imajo na voljo možnost oblikovanja novih ciljev ali sprememb obstoječih ciljev. Spletna analitika kljub sodobnosti in razvitosti tehnologije ne sme pozabiti na človeški faktor. Vsi vemo, da se včasih kljub dobri oceni lahko zgodi kaj nepredvidljivega. V zgodovini spletnega trženja imamo že nešteto primerov, kjer bi bila spletna analitika bolj ali manj nemočna. Namesto nje je včasih bolje uporabljati zdravo kmečko pamet in zaupati pridobljenim izkušnjam. Človeški faktor je na eni strani muhast in poln sprememb, na drugi strani pa lahko obvladljiv. Odvisno od osebe ali družbe. Pri tem nam velikokrat bolj koristijo izkušnje klasičnega načina trženja. Določeno geografsko območje ima svoje značilnosti, ki se v mnogih primerih ne spreminjajo. Zato jih velja upoštevati, četudi nam sveže pridobljeni podatki analize narekujejo drugačne pristope. Spletna analitika je aktivnost spoznavanja lastnosti povpraševanja.


Ni komentarjev:

Objavite komentar