nedelja, 08. marec 2015

Omega 3, pomemben del zdrave prehrane

Omega 3 zagotavlja, da je zdrava prehrana popolna in vsebuje celoten spekter človeku koristnih snovi. Maščobne kisline omega 3 nas spremljajo od vsega začetka, zelo pomembno pa je, da maščobne kisline omega 3 optimalno in redno uživamo tudi v času otroštva, odraščanja in odrasle dobe. Za najmlajše je pomembno, da omega 3 maščobne kisline uživajo matere pred zanositvijo in v času nosečnosti ter dojenja. S tem je plodu zagotovljena optimalna količina za razvoj potrebnih snovi. Enako velja za dojenega otroka. Do prvega leta starosti maščobne kisline omega 3 otrok pridobiva na druge načine kot starejši otroci, odraščajoči ter odrasle osebe. Odrasla oseba mora tedensko zaužiti štiristo gramov rib, ki so bogat vir omega 3 maščobnih kislin, najstnikom je priporočljiva polovica te količine, mlajšim pa od petdeset gramov rib tedensko. Za zdravo življenje je zelo pomembno tudi ribje olje, ter nekatera živila, ki vsebujejo omega 3 maščobne kisline. Poleg tega so na voljo tudi prehrambni dodatki , ki omogočajo zagotavljanje optimalnih količin maščobnih kislin. Za zdravo življenje je poleg tega pomembno zavedanje pravega razmerja posameznih maščobnih kislin. V naši regije je preveč omega 6 maščobnih kislin. Pridobivamo jih z uživanjem rastlinskih olj. Na drugi strani je za našo regijo značilno, da uživamo premajhne količine omega 3 maščobne kisline. Spoznanja o nepravem razmerju poznamo že lep čas, intenzivneje se v informacijah pojavljajo v zadnjem času. Odkritja o ustreznih razmerjih so prišla na dan z laboratorijskimi raziskavami, hkrati pa je bilo moč opazovati boljšo oskrbo z omega 3 maščobnimi kislinami v nekaterih predelih sveta. Predvsem je šlo za prebivalce, katerih prehrana je preko celega leta sestavljena z večjo vsebnostjo omega3 maščobnih kislin. Ker ljudje poleg tega vedno bolj posegajo po sodobnih in ne klasičnih prehranjevalnih navadah, je dobrodošlo zavedanje, da nekatere sodobne prehranjevalne navade ravno tako zagotavljajo premajhne količine Omega 3 maščobnih kislin.


Več si preberite tukaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar