ponedeljek, 21. julij 2014

Spletni marketing sodobni pristop trženja

Spletni marketing je sodoben pristop trženja blaga ali storitev. Sredstvo, katero spletni marketing zaznamuje in omogoča je splet ali spletna povezava. Povsod dostopno je trženje prek spleta na račun povezave, ki sega do praktično vseh lokacij zemeljske oble, kjer se spletno trženje izvaja.

Splet je dodobra spremenil svet, človeške navade, dejavnosti in aktivnosti. Informacije in vse kar je prek spleta dosegljivo, danes povezuje svet v delčku sekunde. Informacije za pridobitev katerih je bil v preteklosti potreben bistveno daljši čas, se je sedaj skrajšal, hkrati pa so informacije bogatejše in obsežneje. Svet se je kmalu začel zavedati pomena in prednosti spleta, ter ga kmalu začel uporabljati pri trženju, ter seveda mnogih drugih aktivnostih vsakdanjika. Za trženje je bil splet pomembna pridobitev ne le na globalnem, ampak tudi lokalnem področju.
Tako danes odpadejo mnoge aktivnosti povezane s trženjem, namesto njih pa lahko oseba, ki spletni marketing izvaja, počne druge aktivnosti. Spletni marketing se v osnovi ne razlikuje od klasičnega marketinga, dodan je le splet, ki pomeni sodobno komunikacijsko in povezovalno prvino, katera zaznamuje sodobni vsakdanjik. Ponudba in povpraševanje, ki jih splet povezuje sta na ta način dobila nove možnosti in razsežnosti.
Klasičen marketing je zaradi počasnosti postal domena predvsem trženja, ki vključuje osebni stik ponudbe in povpraševanja. Spletni marketing, kjer osebni stik ni nujno potreben je s tem pridobil mnoge koristi. Glede na klasičen marketing je odpadla vrsta funkcij in nalog. Spletni marketing je možen na različnih celinah v praktično istem času. Skladiščenje je izgubilo svoj klasičen pomen, saj lahko trženje blago dostavlja iz manjšega števila skladišč.
Poleg skladiščnih stroškov je poenostavljen postopek informiranja. V ponudbi na spletu je med drugim blago ali storitev predstavljena v vseh pomembnih lastnostih, tako odpade klasično informiranje kupca v osebnem stiku. Spletni marketing je spremenil trženje. Nekoč osebne stike je spletni marketing spremenil v virtualni stik. Preberi več

Ni komentarjev:

Objavite komentar